duminică, 30 august 2009

Cred ....

     Viata iti ofera multiple surprize. De cele mai multe ori ai impresia ca majoritatea surprizelor sunt negative. Poate pentru ca ele te afecteaza mai mult iar cele pozitive ai impresia ca ti se cuvin si ca este normal sa le traiesti. 

     Prin multitudinea de evenimente negative pe care le-am trait anul acesta pot sa spun ca D-zeu mi-a oferit ceea ce aveam nevoie exact atunci cand aveam nevoie. Vorbeam acum cateva zile cu prietena mea Elena despre faptul ca sunt etape in viata cand ai sentimentul ca toate usile ti se inchid ... rand pe rand si intr-un interval relativ scurt de timp. Dar sa nu uitam ca mai avem si geamuri si ca un singur geam daca se crapa ... asa putin , e suficient sa iei acea gura de aer care sa te tina pe linia de plutire.

     Mi s-a intamplat si mie !!!!! Acum , recent si , nu stiu daca mai era nevoie sa mai primesc o dovada legata de ceea ce am scris mai sus insa acum chiar cred !!!!

     Cred in echilibrul universal !!!!

    Cred ca experientele pe care le traim ne sunt date pentru a invata ceva din ele , pentru a evolua !!!!

     Cred ca acolo , undeva foarte sus si totusi extrem de aproape de noi, CINEVA vegheaza asupra noastra si cand simte ca puterile ne lasa ne deschide acel geam ....    

     Cred ca sunt binecuvantata pentru ca tot ceea ce traiesc ma motiveaza sa traiesc , sa fiu vie , sa lupt , sa sper si poate cel mai important lucru , sa realizez cat de importante si pretioase sunt evenimentele pozitive.

     Cred ca ceea ce traiesc  ma atentioneaza ca nimic nu conteaza mai mult pe lumea asta decat iubirea ! Vorbesc de iubirea ca sentiment suprem , care ar trebui sa existe in toate relatiile interumane : iubirea de parinti , de frati , de prieteni, chiar si de Sine in ideea de autopretuire , viata fiind un dar care nu trebuie irosit aiurea prin rautate , invidie , prost gust , nemultumiri , depresii , etc.

     Unii ar putea spune : ,, Dar de unde stiu eu daca acel moment de binecuvantare va veni si in viata mea ?! "  Nu le pot spune decat un lucru : Nu va mai ganditi la ceea ce stiti , la ceea ce e palpabil sau  material . Invatati sa va ascultati inima si fiti  atenti la ceea ce simtiti. Lumea asta e asa de murdara pentru ca am uitat sa facem asta si ne lasam ghidati de ceea ce gandim sau credem. 

     Asadar , va rog eu .... reinvatati sa simtiti !!!!!  Veti fi surprinsi sa realizati ca D-zeu chiar va asculta si va iubeste ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu