joi, 16 iulie 2009

Logica struto-camilei !!!

    Imi place Mircea Badea. Ma uit dimineata la emisiunea lui transmisa in reluare si de fiecare data ma amuza , ma enerveaza, imi ridica tensiunea .... adica un conglomerat de sentimente. Dece imi place ?! Pentru ca eu nu pot fi ca el desi imi doresc de foarte multe ori sa am curajul sau sa traiesc nebunia cu care isi descarca nervii comentand aberatiile politicienilor, iesirile presedintelui, aparitia in ziarele de scandal a ,,VIP-urilor" gen Sexi Braileanca, Nikita , s.a. Dar ultima  promisiune pe care a facut-o mi se pare de departe geniala . Este o promisiune pe care a facut-o politicienilor.... si anume ca se va plimba in fundul gol cu pene lipite de fund pe o autostrada, daca aceasta va exista in urmatorii 2 ani in Romania. Eu ader la aceasta forma de recunoastere a greselii de a fi total neincrezator in ,,potentialul" clasei politice de a duce la capat o promisiune pe care o face cu convingere in fiecare campanie electorala. Tot intr-o dimineata (se pare ca dimineata sunt impresionabila), citesc in Timis Expres un mic articol in care se prezenta o altfel de idee geniala de protest impotriva exprimarii presedintelui fata de Invatamantul romanesc care ,,produce analfabeti". Asadar , un domn, absolvent al scolilor din Romania propune purtarea unui tricou pe care scrie ,,SUNT TAMPIT!" Pai ce sa mai spun .... inseamna ca toti suntem tampiti cu precizarea ca diferentierea se face astfel : ,,Tampiti politicieni , tampiti cu functii de conducere, tampiti cu masini scumpe si firme imobiliare, tampite cu genti Vuitton si ...... evident , tampitii de rand cu studii superioare care muncesc pentru ca celelalte categorii sa aiba ce sa fure ..... Deci , daca ar fi sa ma iau dupa interpretarea profului meu de logica din facultate ale carui propozitii logice contineau substantivul ,,struto-camila" (oare cum arata ?.... as fi curioasa cum si-o imagineaza altii ) si care imi demonstrau ca eu nu am nici o logica , asadar tampitii sunt cei cu studii superioare pentru ca nu ar mai fi nimic de furat daca ei nu ar munci . Sic !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu